Pressemeddelelse - Via Ritzau.
Selvom et studie peger på, at kundeklubber over en bred kam har mistet medlemmer over de seneste år, er Matas’ kundeklub, Club Matas, lykkedes med at gå i den stik modsatte retning med en vækst på over 10 % i samme periode, så man nu står med to millioner medlemmer.
”Væksten skyldes endnu mere fokus på rekruttering og fastholdelse i Club Matas med gode tilbud, invitationer til events og meget andet. Samtidig har vi gjort medlemskabet mere personligt og relevant for det enkelte medlem, og det har blandt andet øget antallet af mandlige medlemmer med mere end 40 % det seneste år, og særligt de unge, altså aldersgruppen under 30 år, har stået for tæt på halvdelen af væksten blandt de mandlige medlemmer”, siger landechef for Matas, Lise Ryevad.
-
-
I tillæg til Club Matas har detailkæden stor succes med udvidelsen af medlemsklubben, Club Matas Plus, hvor medlemmer for 39 kr. om måneden kan få endnu flere fordele end medlemmer af den traditionelle Club Matas. For eksempel fri fragt til døren på alle varer, tre gange så mange Matas-point ved køb af varer mv. Det har mere end 100.000 danskere allerede benyttet sig af.
Du kan læse pressemeddelelsen her