McDonald’s er klar med nye strategier for at holde på kunderne, der er trætte af stigende priser.
Til næste år introducerer fastfood-giganten en ny “McValue”-tilgang, som inkluderer populære tilbud til overkommelige priser.
McValue 2025: Hvad kan kunderne forvente?
Ifølge CNBC arbejder McDonald’s på at bevare det populære $5 value meal, der blev lanceret denne sommer, på menuen i første halvdel af 2025.
Derudover vil en ny “buy one, add one” mulighed blive introduceret, hvor kunder for kun $1 ekstra kan tilføje blandt andet en dobbelt cheeseburger, en McChicken sandwich eller 6 nuggets og en lille pommes frites.
Til morgenmad vil der være valg som en Sausage McMuffin og en række andre udvalg.
-
-
Fokus på prisvenlige løsninger
McDonald’s udtaler til CNBC, at de har lyttet til deres kunders ønske om overkommelige priser:
"Vi og vores franchisetagere har hørt kunderne højt og tydeligt, når det kommer til at holde priserne så overkommelige som muligt. Fra det populære $5 Meal Deal til adskillige lokale og in-app tilbud på den mad, de elsker – vi gik stort på værdi denne sommer og efterår og gav fans endnu flere måder at spare på, når de besøger McDonald’s. Og når vi ser frem mod 2025, arbejder vi på noget endnu større. Vi kan ikke vente med at dele, hvad der er i vente."
Kommer det også til Danmark?
Det er endnu uvist, om det nye McValue-koncept vil finde vej til danske McDonald’s-restauranter.
Fastfood-giganten håber med al sandsynlighed, at strategien vil styrke kundernes loyalitet.
Med McDonald’s nye McValue-tiltag ser det ud til, at 2025 bliver året, hvor fastfood bliver lidt lettere for pengepungen.
Læs mere om det på CNBC her.