Viaplay introducerer film & serier med reklamer til lavere pris

Den nordiske streamingtjeneste Viaplay lancerer en ny abonnementsmodel med reklamer, der gør det muligt for kunderne at få adgang til det samme indhold til en lavere pris.

En ny abonnementsmodel

Denne uge lancerer Viaplay deres nye film & serier med reklamer-pakke. Dette tilbud giver kunderne mulighed for at få adgang til Viaplays indhold til en lavere pris, men med reklameindslag, når du streamer på deres hjemmeside.

Udtalelse fra Viaplay

I følge Ekstra Bladet har Lars Bo Jeppesen, EVP Viaplay Group & CEO Viaplay Denmark, fortalt følgende:

"Fra i dag kan vi tilbyde vores kunder et strålende tilbud - Viaplay med reklamer til en lavere pris! Det er vidunderligt at kunne præsentere et dansk publikum for det samme indhold til et lavere prispunkt, da vi derved bliver tilgængelige og relevante for en endnu større del af kunderne end hidtil."



Reklameindhold

Viaplay oplyser, at der vil være færre reklameminutter per time sammenlignet med typiske andre kommercielle tv-kanaler. En film eller serie på en time vil typisk have 2-3 reklameblokke. Indhold, der varer under 20 minutter, vil starte med en reklame, men der vil ikke være reklamer undervejs.

Fremtidige udsigter

Selvom dette er den nuværende struktur, indikerer Viaplay, at der kan ske ændringer i fremtiden. For nu giver denne model dog flere kunder mulighed for at nyde deres indhold til en mere overkommelig pris.

Denne nye model fra Viaplay viser, hvordan streamingtjenester tilpasser sig for at nå et bredere publikum ved at tilbyde mere fleksible og økonomisk overkommelige muligheder.

Artiklens Tags: